Gramatyka angielska

dział

Be going to

To stosunkowo łatwa konstrukcja do nauczenia, głównie dlatego, że odmianie podlega wyłącznie jej człon „to be”. Reszta pozostaje niezmieniona niezależnie od osoby. Znając więc odmianę tego czasownika będziemy w stanie bezproblemowo stosować całą konstrukcję. Po „to” zawsze stosujemy bezokolicznik.

Czytaj całość »
Komentarze
13.03.2016 17:56
Dodał(a): ~earg5e
gyj2 o64;hgjijegm35oyu9pg;kjetl
6.04.2016 21:13
Dodał(a): ~Kagu
Przydalo się dzienki
11.06.2016 12:15
Dodał(a): ~lolo
I knew it, but it always some repeat. Thanks!:)
27.10.2016 19:40
Dodał(a): ~oooooooohohohoohoho
dzięki
26.04.2017 16:46
Dodał(a): 
tak średnio bym powiedział tak średnio
8.06.2017 14:33
Dodał(a): ~Kys
Residentssleeper​\r\n
8.11.2017 20:47
Dodał(a): ~Gość 1212
Nie wiecie może jak znalezć ćwiczenia z tego do klasy 6 ?
2.02.2018 9:10
Dodał(a): ~wiki
hehe lol angola mam teraz
2.02.2018 9:12
Dodał(a): ~wiki
nie mam co robić...boję się nauczyciela xd
2.02.2018 9:12
Dodał(a): ~wiki
help me xdddddddd
2.02.2018 9:13
Dodał(a): ~wiki
te wszystkie komentarze były Wiktorii Bańki
2.02.2018 9:15
Dodał(a): ~wiki
heheszki
21.03.2018 22:03
Dodał(a): ~Zul z angli
Pomogło
5.04.2018 19:43
Dodał(a): ~Morcinek14
sacun za stronę XD oby pomogło dzięki
7.06.2018 16:23
Dodał(a): ~Maciek Ficek
dięki pomokło
7.08.2018 10:02
Dodał(a): ~ttt
Bardzo pięknie wytłumaczone.Dzięki
22.09.2018 19:17
Dodał(a): ~ela
super dostałam 6 moja mama jest nauczycielką angielskiego i nie wytłumaczyła mi tak jak to! bede zaglądać częściej!!!!!!!
9.05.2019 18:04
Dodał(a): ~KunaLesna
Dostałem 6 a jestem debilem także pozdrawiam mordy

Egzaminy językowe

Nauka języka za granicą
JPEdukacja_220_pytania.gif
Polityka Prywatności